2010. február 18., csütörtök

kendők

Végre gyerek nr1 alszik, így írok egy kicsit a szenvedélyemről. Kendők. Jelenleg 3 darab van. Mindegyik okkal. nem csak azért mert tetszik. Praktikum. Minta. Szín. Meg egyébként is :D
Girasol tulippaani


Ez az első kendőm, megláttam és megszerettem a színét. Gyönyörű, vidám, meleg színű kendő. 4,6 méter hosszú, mostmár pihe puha. Sajnos valami állat megrágta, így lukas, le kell majd vágni :(

Didymos Ultramarin Indio

Második kendőm. Mert én elhatároztam, nekem nem lesz több. De megláttam a rubinrotot, és megszerettem a mintáját az indionak. De minvel a rubi rövid volt hamar túl is adtam rajta. Ezután következett a kékséges puhaságos ultramarin.

Egyik oldala kékesebb másik zöldesebb, a zöld keresztszál miatt. Gyönyörű. Mivel van egy meleg színű kendőm, örültem a hideg kék színnek. 4,6os ez is.



Aztán itt már tényleg elhatároztam nekem nem lesz több, hisz egy gyerekem van, egy hátam, de megláttam a Zara Aubergine-t. Hát az álom. Eszter és Nóri barátnőmnek is van mániákus kedvenc színe, amit a ruháin is alkalmaz. Nekem nincs. De rájöttem imádom a lilát. Na az aubergine, az nagyon lila :)

Eltökéltem nekem lesz egy zarám. Kell. Álom a mintája. Na de egy Zara 25-35 ezer Ft. között van. Hát az sok.

De szerencsére mamamin egy anyuka eladta a Forest-jét, így viszonylag olcsón lett egy 4,2.es gyönyönyű Zara Forestem. Na a zöld és a barna az általam nem kedvelt színek közé tartozott, de én annyira eltökélt voltam, h NEKEM EZ KELL, h megvettem. Megérkezett, és beleszerettem. Nem az én színem, de így is gyönyrörű. Imádom.

Ellevill Zara Forest



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése