2010. február 15., hétfő

Díj

Ez a blogom is díjat kapott, méghozzá Nóri barátnőmtől.



1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról

Na lássuk, linkeltem Nórit, meg is köszöntem, beraktam a képet, jöjjön a 7 dolog.

Mivel a másik blogomon már írtam 7 dolgot, elég nehéz dolgom van, mit is írjak...

  • 14évig úsztam
  • imádok(nék) lustálkodni
  • imádom a tejeskávét
  • nem szeretem a kullancsokat
  • oviban kihúztam a szerelmemfiú alól a széket
  • Bazsi és Robi az életem
  • félek a haláltól- a nem-léttől

és most csalok 2 pontot, de én küldöm minden olvasómnak, a babás blogom olvasóinak is... feltéve, h ezt olvassa valaki Nórink kívül :D

3 megjegyzés:

  1. Ééééén is olvasom !!!!!!!!!!!!!!!! :) puszi ugyhogy ki is biggyesztem magamhoz a dijat!!! :) pusziiii

    VálaszTörlés
  2. na, jó Ti, be is vagytok jelentkezve :) de most csináltam google analytics-ot, ott majd minden kiderül :)

    puszi

    VálaszTörlés