2009. szeptember 10., csütörtök

szörnyű

Lehet, h én vagyok már túlságosan is elvetemült, miszerint kifelé ne toljuk-hordozzuk a babánkat.
Na de amit ma láttam az totális elképedésre késztetett.

Sétálunk reggel Balázzsal, elmentünk a CBA-ba reggelinek valóért. Persze, h MT-ben. A boltos nő meg is jegyezte ma szorosabbra van kötve mint tegnap :)
szóval már megyünk hazafelé, amikoris jön szembe egy nő, mögötte!! a babakocsi. Mellette jött a férj felmálházva. Más bőrszínű népcsoporthoz tartoztak, biztos láttatok már ilyet, viszik a pokrócot, meg lábaskészletet. Na és akkor visszatérvén a babakocsihoz, gondoltam abban is valami tárgy lesz. De nem. Egy szépen felöltöztettet kislány nézett vissza rám, olyan 1 éves forma lehetett.

És az anyja szó szerint maga után húzta, a gyerek nézhette az elhaladó tárgyakat, embereket.

Nem értem, miért kell. Talán a szemébe sütött a nap? Takarja le, meg egyébként is, kibírható a napsütés, Balázs is el tud fordulni. Nem fél, h a gyerek valami olyat csinál amit ő nem lát? Bogár? Darázs?

vagy csak én vagyok a darázstólrettegősfélekhaagyerekemetnemlátó paramami?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése