2009. október 22., csütörtök

hordozós baba mama klub Nr2

Szóval apa panaszkodott, és önzőnek nevezett, amiért az önös érdekeimet előtérbe helyezvén, kivittem Bazsit a 4fokban, mert én baba mama klubba akarok menni.
Így gondoltam nem megyek én sehova. A Mamami-n a zuglói topikban beszélgettünk, és szóba jött, h én nem tudok háti batyut kötni. Meg mint kiderült más se, és pár kedves lelkes anyuka vállalta, h megtanítja nekünk. Nade mivel eléggé kiszámíthatatlan az idő, én meg annyira boldog vagyok, h segítenek nekem, felajánlottam a lakásunkat.
Még szervezés alatt áll a dolog, de olyan 10-15 anyuka +1+2 baba lesz és rengeteg kendő :)
Mindenki nagyon hálás, h fogadom őket, azt nem tudják, h nekem mekkora öröm:
SAJÁT BABA MAMA HORDOZÓ KLUBBOM LETT! :D
iwiw-en csináltam egy klubbot, Nóri pont írta is, h szervezzünk 16-14 keres klubbot. Tök jó ötlet, már gondolkodtam is rajta, h hol meg hogy meg mint, erre pikk pakk kialakult nálunk.
És én olyan boldog vagyok, sok sok mamami-t ismerhetek meg, együtt leszünk, beszélgetünk, mindenki hoz finomságokat, sütiket, pogikat, jönnek a tesók is talán, kötözgetjük a gyerekeket, lehet szépen szoptatni, pelenkázni, játszani,
IGAZI BABA MAMA KLUBBOM VAN :D
és ezt akkor lehetne havonta/hetente, és ha többen jönnek, keresünk valami jó kis helyet, amit ki lehet bérelni, vagy esetleg ingyen oda lehet menni (bár a mai világban semmi sincs ingyé)...
szóval tök lelkes vagyok. Szépen elpakolok, kitakarítok, Szaros cicát bezárom, leterítek egy pokrócot a szoba közepére, kiborítom a játékokat, és jönnek jönnek az anyukák.
Apropó, Nóri: ki kell találni valami jó kis témát, amiről lehet beszélgetni. Bár gondolom mindenról lesz szó, de azért mégis.
Engem érdekel a Waldorf pedagógia, meg a kontinuum el szemléletű nevelés, lehetne erről is szó.
Na mindjárt felmegyek a mamami-ra belinkelem a blogom, lássák mennyire várom Őket :D
apának mondtam tegnap, h utólagos engedelmével, beeresztek csomó anyukát és babát hozzánk, remélem nincs ellenvetése :D
-lehet, h kicsit túl lelkes vagyok-

2 megjegyzés:

  1. Na, Nóri is ideért :) WAldorf? (eszerint láttad a szellemem?)Oks, elviszem a könyvem, amit most szereztem, 2 éves korig mindenféle játékok vannak benne a Waldorf szerint. :) Még annyira nem ástam bele magam a témába, ovi, suli még azért szerencsére odébb van, de azért valamit már olvasgattam. Meg talán a többiek is tudnak valamit róla... :) Szóval lehet ez is téma :) Vagy kezdjünk valami lazábbal, mondjuk Miért jó a babahordozás a babának és a mamának? Vagy ez túúúl egyszerű... :)

    VálaszTörlés
  2. Ja, és képzeld, hogy meglepődött volna a zurad, ha nem szólsz neki, mi meg beállítunk :)) De nem lenne rossz dolga, viszünk sütiiiit :)

    VálaszTörlés