2009. december 17., csütörtök

Nagymamám szerint

A nagymamám szerint több gyerekre kellene vigyáznom napközben. Összeszedni a környék 1-2 éveseit és vigyázni rájuk. Kérdeztem, miért? Nem elég nekem Bazsi? Erre azt mondta, azért mert Bazsi ennyire jó kedvű kiegyensúlyozott baba, biztos egész nap össze vagyunk nőve, én egész nap bohóckodom neki, és ezért jó kedvű. Ezt meg kell csinálni más gyerekekkel is.
Ekkor én elmondtam Neki, nem azért jó kedvű Balázs mert én bohóckodom, arcokat vágok, vagy ilyesmi, nem is vagyunk összenőve, egyszerűen csak kontinuum baba, akinek ki vannak elégítve a kontinuum igényei, ezért nincs olyan dolog ami miatt sírnia kellene. Akkor van ölben/karban amikor oda kínávkozik, akkor van a földön amikor oda akar menni, akkor eszik és iszik amikor akar, mégsincs 24 órát a cicimen. Igen, Ő a főnök. Én meg a rabszolga, de ez szerintem így van jól.
Azokat a könyveket amik azt írják, h ha tiszta a pelus, evett ivott, büfizett, nincs baj, az a gyerek játszon el az ágyábna/járókában és ne sírjon, ha sír, hagyjuk, mert nincs oka, zárom is be.
Nekünk is van járókánk. Van is benne a gyerek. Nem attól vagyok kontinuum követő anya, mert reggel 8tól este f8g a hátamon a gyerek, hanem mert próbálom azt tenni ami ösztönöm szerint jó Neki.
Szóval azért nem fogadok több gyereket mert egyszerre csak egyet tudok hordozni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése